Retromotive: Majalah Kereta Baharu Bergaya Dari Bawah Adalah Perkara Yang Kami Perlukan Kepala Gear

  • MajalahMajalah

    Ini adalah kami bercakap kedai dan bercakap kereta. Kadang-kadang kita pergi secara mendalam dan menganalisis sesuatu, atau kita bercakap tentang sejarah kereta atau sukan permotoran, atau mungkin kita hanya memberikan pemikiran kita tentang sesuatu dalam industri automotif.

    Bagi anda yang menyukai maklumat kepala gear anda dalam format sekolah lama, mungkin kami mencadangkanretromotif. Ia adalah majalah peminat kereta yang dihasilkan dengan bergaya dari Australia yang membuat penampilan sulungnya di AS, dan anak lelaki, adakah ia membosankan. Pada banyak peringkat.

    Ya, saya tahu, a majalah. Pada tahun 2021, mengatakan anda akan melancarkan majalah baharu adalah sama dengan mengatakan anda akan membuat kereta api wap. Kecuali ia tidak. Orang masih membaca buku dan majalah, dan ramai daripada mereka adalah kepala gear seperti anda dan saya. retromotif bukanlah sesuatu yang baru, jauh dari itu.

    Ia adalah buku majalah tebal dan berat yang, jika ada, mengingatkan saya kepada versi lembut Automobil Suku Tahunan. Anda tidak perlu tahu banyak tentang percetakan, stok kertas, fotografi atau apa-apa sahaja untuk memberitahu perkara itu retromotif adalah pilihan (untuk menggunakan istilah hot rod lama). Majalah ini dipenuhi dengan esei foto yang disusun rapi, temu bual dengan pemilik yang ghairah, kelas berat industri auto, dan rakan-rakan kepala gear kami. Dan semuanya dipersembahkan dengan estetika yang unik, minimalis dan artistik yang bertujuan untuk menerima bahasa reka bentuk unik setiap kenderaan atau orang yang digambarkan.

    retromotif telah dicipta tiga tahun lalu oleh jurugambar automotif bernama Nathan Duff. Untuk mendengar Nathan memberitahunya, nadi kejayaan Down Under mereka adalah penyiasatan mendedahkan perjalanan intim kereta yang sangat istimewa dan pemiliknya. “retromotif menumpukan pada kereta klasik yang jarang ditemui dan personaliti yang memiliki, menyayangi dan menghargainya,” jelas Duff. “Kami menyinari pengejaran, pemulihan dan perjalanan yang telah membawa manusia dan mesin ke titik kesempurnaan dan kepuasan.”

    Semua majalah akan datang dengan diskaun $20 untuk langganan tahunan. Ia diterbitkan setiap suku tahun, dengan edisi khas dicetak sepanjang tahun. Jelas sekali, anda perlu menyemak retromotif secepat mungkin, dan mungkin dapatkan langganan. “Kami percaya pada cetakan sebagai medium yang kekal untuk memaparkan kereta tercantik di dunia, dan mempunyai rancangan untuk mengembangkan retromotif menawarkan lebih lanjut dalam masa terdekat,” kata Duff.

    Edisi pelancaran di AS memaparkan temu bual dengan lelaki itu sendiri, Mario Andretti, artikel sorotan mengenai ISO Bizzarini AC/3, pemenang Kelas Le Mans yang dimiliki oleh pengerusi pengasas Muzium Automotif Petersen, Bruce Meyer, dan seorang konvo hebat dengan Bub Lutz (ya, itu Bob Lutz).

    Tony Borroz telah menghabiskan seluruh hidupnya berlumba kereta antik dan sukan. Beliau ialah pengarang Bricks & Bones: The Endearing Legacy and Nitty-Gritty Phenomenon of The Indy 500, tersedia dalam paperback atau format Kindle. Ikuti karyanya di Twitter: @TonyBorroz.

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *